Ambalaje personalizate pentru șampanie
Cutie din lemn imprimata pentru sticla si pahare de sampanie
Optiuni de livrare
- Imprimare color a designului dvs.
- Cutie Deluxe din lemn certificată FSC
- Include inserție de catifea pentru 2 pahare de șampanie
Specificații cadouri
Potrivit pentru 2 pahare de șampanie și o sticlă de șampanie de 750 ml
Personalizare: fotografie, colaj, logo, nume și/sau text
Plasare personalizare: capac cutie din lemn
Metodă de personalizare: imprimare complet color, perfectă pentru imagine
Dimensiuni exterioare: 36,5 x 30 x 11 cm
Dimensiuni interioare: 34 x 27,5 x 9 cm
Dimensiunile capacului: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Material carcasă: lemn certificat FSC
Informații suplimentare: include incrustații elegante de catifea
Atenție: lemnul este un produs natural, ceea ce înseamnă că darul dvs. poate diferi de imaginile exemplificative afișate pe site.
- Paharele de șampanie nu sunt incluse
- Șampania nu este inclusă
O cutie de lux din lemn cu imprimeu personalizat și spațiu pentru o sticlă și 2 pahare de șampanie
Cutia deluxe din lemn este fabricată din lemn sustenabil, cu marca FSC, permițându-vă să contribuiți la gestionarea sustenabilă și responsabilă a pădurilor. Setul include o incrustație elegantă de catifea, cu spațiu pentru o sticlă și două pahare de șampanie. Acest lucru vă permite să alegeți separat o sticlă și pahare și să le adăugați singur pentru a completa cadoul. Crearea propriei cutii din lemn imprimate este ușoară! Adăugați o fotografie, un colaj, un logo, un nume și/sau un mesaj la alegere în editorul nostru sau alegeți o dată specială sau un citat interesant. Apoi vom imprima designul dvs. pe capac cu mare grijă și precizie. Creați-vă acum cutia personalizată din lemn, gata pentru șampania dorită! Doriți cutii din lemn gravate cu logo-ul dvs.? Pentru cantități mai mari, contactați departamentul nostru de afaceri.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)