Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Șosete personalizate

Șosete tipărite - Dimensiune 35-38

14,762 voturi
În stoc
Mărimea pantofilor
Optiuni de livrare
  • Personalizat cu fotografie sau siglă
  • Imprimat complet
  • Cald și confortabil
  • Perfect pentru orice ocazie

Specificații cadouri

Mai multe informații despre șosetele imprimate:
Culoare: alb
Dimensiune: EU 35-38 (20,5 cm)
Material: 95% poliester, 5% lycra
Personalizare: cu fotografie și / sau siglă
Imprimare: imagine perfectă și colorată pe ambele șosete
Extra: se spală la 30 ° C

Fură spectacolul cu o pereche de șosete personalizate imprimate

Toată lumea poartă șosete, nu? Așadar, de ce să nu-l jazzezi puțin cu o pereche distractivă de șosete personalizate! Cu adevărat personal, cu o fotografie amuzantă. Excelent ca cadou de ziua de naștere sau ca surpriză pentru o scenă. De asemenea, puteți avea șosetele imprimate cu logo-ul clubului sau al companiei. Posibilitățile sunt nelimitate. De ce să nu vă delectați cu o pereche personalizată minunată?

Șosetele dvs. personalizate sunt confecționate cu un amestec moale de poliester și elastan pentru o senzație de confort confortabilă. Este ușor să vă creați propria pereche de șosete unice. Pur și simplu adăugați fotografia dorită în Editor. Puteți avea fotografia imprimată într-un model pe toată șoseta. Vă vom imprima designul pe șosetă, o imagine perfectă și în toată culoarea. Începeți să personalizați acum!

Vrei să comanzi cantități mari? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri.

FAQ

Personalizare și comandă

Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?
Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.

Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!

De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
În editorul de cadouri, veți primi o notificare dacă calitatea imaginii este insuficientă.

Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!

Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.

Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare

Pot alege o dată de livrare?
Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.

Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.

Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.

Plată

Cum îmi pot plăti comanda?
Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.

Cadou primit

Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?
Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.

Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!

Cadou de afaceri?

Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)

Fiecare cadou cu personalizare unică
Livrare în toată lumea
Expediat direct către destinatar

Solicitați o ofertă aici