Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Întrebări frecvente

A comanda

Este corect. Din motive tehnice (destul de plictisitoare), nu putem afișa personalizarea dvs. în previzualizare pentru unele cadouri, cum ar fi cărți și Toblerones. Vă rugăm să fiți siguri că vom folosi personalizarea dvs. pentru a vă crea darul! După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare, în care veți vedea textul pe care l-ați introdus. Dacă observați o eroare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți (telefonic) cât mai repede posibil.
Da, puteți! În timpul comenzii, puteți alege ca cadoul dumneavoastră să fie livrat direct destinatarului în al doilea pas al coșului de cumpărături. Aceasta este întotdeauna fără factură și, eventual, cu textul dvs. personal pe cardul cadou gratuit.
Majoritatea cadourilor noastre pot fi livrate la un punct de preluare. Această opțiune poate fi selectată în al doilea pas din coșul de cumpărături. După ce ați introdus propriile informații, puteți bifa caseta pe care scrie „Colectați de la un punct de preluare”. Apoi vi se va oferi opțiunea de a selecta un punct de preluare pe baza unui cod poștal chiar mai jos.
În coșul de cumpărături, chiar sub cadou, veți găsi un buton cu care cadoul poate fi eliminat. Butonul arată ca un coș de gunoi.
Este cu siguranță posibil să adăugați mai multe articole într-o singură comandă! Iată cum se face: 1. Accesați pagina produsului primului produs pe care doriți să îl comandați și începeți să îl personalizați făcând clic pe butonul verde. 2. Când sunteți complet mulțumit de designul dvs., plasați produsul în coșul de cumpărături și treceți la casă. 3. Înainte de a completa toate informațiile necesare pentru a finaliza comanda, ar trebui să puteți vedea un mic buton care vă permite să continuați cumpărăturile. Vă rugăm să faceți clic pe acest buton. 4. Veți fi direcționat către pagina noastră de pornire de unde puteți accesa pagina de produs a celui de-al doilea produs pe care doriți să îl comandați. 5. Repetați pașii 1-3 până când aveți tot ce doriți în coșul de cumpărături. 6. Acum sunteți gata să plasați comanda!

Plată

Dacă întâmpinați probleme la finalizarea plății, vă sfătuim să contactați mai întâi banca pentru asistență, deoarece acestea vor fi deseori capabile să vă explice și / sau să rezolve problema.
Atâta timp cât cadoul dvs. nu a fost expediat, putem face modificări la factura dvs. pentru dvs. De îndată ce comanda a fost expediată, acest lucru nu mai este posibil. Cel mai rapid mod de a solicita o modificare a facturii dvs. este prin telefon.
Numărul Camerei noastre de Comerț este 22057264, iar numărul nostru de TVA este NL.820845437B01.
Factura și toate celelalte informații referitoare la cadoul dvs. vă vor fi trimise numai prin e-mail. Cadoul va fi trimis fără alte informații, pentru a se asigura că persoana care primește cadoul nu îl va putea vedea. Vor vedea doar cadoul lor uimitor! Doriți să le informați cine a trimis-o? Completează doar cardul cadou gratuit din coșul de cumpărături!
Din păcate, nu este posibil să plătiți ulterior comanda.

Reduceri și carduri cadou

Puteți introduce codul de reducere în etapa de plată în coșul de cumpărături. Introduceți codul și faceți clic pe săgeată pentru a activa codul, după care reducerea va fi dedusă automat din suma totală a comenzii. Se poate utiliza un cod de reducere pentru fiecare comandă.
Fii întotdeauna primul care știe despre toate ofertele noastre speciale și reducerile prin newsletter-ul nostru! Înscrieți-vă la https://www.yoursurprise.ro/cod-de-reducere și primiți 20% reducere la prima comandă.
Voucherul cadou YourSurprise poate fi valorificat folosind următorul link: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Veți găsi codul voucher personalizat în interiorul voucherului. Acest cod este format din 14 caractere. Puteți completa codul voucher personal la „Codul cadoului dvs.”. Apoi, faceți clic pe răscumpărare și suma va fi adăugată la coșul de cumpărături. Acum puteți începe să căutați un cadou personalizat fantastic!
Dacă ați uitat să adăugați codul de reducere și nu ați finalizat încă plata, vă rugăm să contactați telefonic echipa noastră de servicii pentru clienți. Aveți la dispoziție numărul comenzii și codul de reducere. Dacă plata a fost finalizată, nu putem adăuga codul de reducere pentru dvs.
Mai întâi, asigurați-vă că ați introdus corect codul de reducere, inclusiv literele majuscule și minuscule corecte. Asigurați-vă că nu ați introdus accidental un spațiu sau o perioadă suplimentară. Dacă acest lucru este corect, există posibilitatea ca comanda dvs. să nu îndeplinească cerințele codului de reducere. Poate fi sub valoarea minimă a comenzii sau un caz de reducere nevalid pentru cadoul pe care l-ați selectat. Dacă nu este cazul, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, care sunt mai mult decât fericiți să vă ajute.

Starea comenzii

După plasarea comenzii dvs., veți primi automat un e-mail de confirmare. Dacă nu puteți găsi e-mailul, vă rugăm să verificați mai întâi dosarul de spam. Dacă nu îl puteți găsi în dosarul de spam, verificați ortografia adresei de e-mail. Dacă aceasta conține o eroare, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru clienți. Vom corecta adresa de e-mail și vă vom retrimite e-mailul de confirmare. Adresa de e-mail este corectă, dar pur și simplu nu ați primit e-mailul? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
De îndată ce comanda a fost plasată, ne apucăm de treabă pentru a respecta datele de livrare preconizate. Din acest motiv, nu este posibil să adăugați cadouri la comenzile plasate.
Pentru majoritatea cadourilor, vă putem arăta personalizarea în previzualizare. Din păcate, pentru unele cadouri, acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic. În majoritatea cazurilor, vi se va afișa textul separat în e-mailul de confirmare. Dacă nu sunteți sigur de previzualizare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Comanda dvs. poate fi anulată numai dacă plata nu a fost încă finalizată. Verificați starea comenzii dvs. în contul MySurprise. Dacă starea comenzii dvs. este „în producție” sau „expediată”, aceasta înseamnă că comanda a fost efectuată și nu poate fi anulată. Dacă doriți să anulați o comandă, vă rugăm să faceți acest lucru prin telefon, astfel încât să putem face modificările necesare în starea comenzii pentru dvs. imediat.
Dacă starea comenzii dvs. este „Se așteaptă plata”, puteți solicita o modificare atât a designului, cât și a adresei de livrare. Contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți prin telefon pentru a solicita o modificare a comenzii dvs. Puteți găsi starea comenzii dvs. conectându-vă la contul MySurprise și făcând clic pe comenzile dvs. curente. Dacă starea comenzii este „în producție”, nu mai este posibil să faceți modificări în designul dvs.

Expediere și livrare

Ne pare rău să aflăm că comanda dvs. a fost amânată. Vă rugăm să ne informați care este numărul comenzii dvs., astfel încât să putem începe o investigație cu agentul / compania de transport maritim pentru a afla ce s-a întâmplat cu coletul dvs. și pentru a afla când se așteaptă acum să îl livreze.
Dacă coletul dvs. este un colet cutie poștală, acest lucru va fi menționat în e-mailul de confirmare a expedierii.
Perioadele între care poate fi livrat cadoul dvs. depind de tipul de colet pentru care a fost expediată comanda dvs., agentul de expediere selectat și zona în care urmează să fie livrat. Pentru a verifica la ce oră va fi livrat coletul, verificați linkul de urmărire furnizat în e-mailul de confirmare a expedierii sau contactați direct agentul de expediere dacă aveți nevoie de informații suplimentare.
Mai întâi, verificați dacă comanda dvs. a fost expediată. Dacă a fost livrat, iar linkul dvs. de urmărire nu funcționează, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți.
Veți primi un e-mail de confirmare a expedierii de îndată ce comanda dvs. este expediată. De asemenea, puteți verifica starea comenzii în contul dvs. MySurprise.

Surpriza mea

Ce păcat că doriți să vă ștergeți contul MySurprise. Vă rugăm să ne anunțați prin e-mail? Atunci vom începe imediat să lucrăm la cererea dumneavoastră. Dacă vă răzgândiți vreodată, sunteți bineînțeles întotdeauna binevenit înapoi!
Ce păcat că nu mai doriți să primiți e-mailurile noastre. Vă rugăm să trimiteți un e-mail departamentului nostru de Servicii Clienți pentru a ne informa, astfel încât să vă putem elimina din lista noastră de distribuție. Dacă te răzgândești vreodată, ești binevenit să te înscrii din nou!
Puteți crea o nouă parolă făcând clic pe butonul „Ați uitat parola” de pe pagina MySurprise. Introduceți adresa de e-mail și veți primi un link cu care să vă resetați parola.
Modificările pot fi aduse oricând detaliilor informațiilor dvs. Mai întâi, va trebui să vă conectați. După efectuarea modificărilor, vi se va cere să le verificați și să le confirmați. De îndată ce modificările au fost confirmate, acestea vor fi utilizate automat pentru orice alte comenzi.
MySurprise este serviciul de cont personal oferit de YourSurprise. Puteți crea un cont înregistrându-vă prin MySurprise. Veți primi apoi un e-mail prin care vă puteți confirma adresa de e-mail. După ce ați făcut acest lucru, vă puteți conecta la contul dvs. MySurprise folosind parola. Acest cont vă permite să vizualizați și să verificați comanda dvs. 24 de ore pe zi și să vă actualizați detaliile. Toate detaliile sunt confidențiale și sunt stocate în siguranță pe serverul sigur YourSurprise. YourSurprise este conformă cu reglementările legale actuale privind confidențialitatea. De asemenea, vă puteți conecta folosind Facebook sau Google.

Servicii clienți și contact

Suntem foarte bucuroși că vă avem ca clienți și dorim să știți că informațiile dvs. personale sunt în siguranță la noi. Avem mare grijă în tratarea acestor informații sensibile. Toate informațiile pe care ni le partajați sunt stocate în baza noastră de date securizată utilizând o conexiune SSL sigură. Aceasta înseamnă că doar câțiva confidenți au acces la informații. Aceasta înseamnă că informația poate fi văzută doar de cei care trebuie să o vadă. Promitem să folosim informațiile dvs. numai în cadrul companiei noastre și să nu împărtășim niciodată informațiile dvs. cu terți în scopuri comerciale sau în alte scopuri.
Lucrurile astea se întâmplă! Suntem mai mult decât fericiți să îl corectăm pentru dvs., pur și simplu contactați serviciul nostru pentru clienți.
Tratăm fotografiile dvs. ca informații personale, ceea ce înseamnă că le tratăm așa cum am face și ale noastre. Utilizăm fotografiile dvs. cu scopul unic de a vă crea cadoul și nu vă împărtășim niciodată fotografiile cu terți. Vă stocăm fotografiile pentru a le folosi pentru a vă crea cadoul. Stocăm fotografiile pentru maximum 24 de luni de la data la care ați plasat comanda dvs. Facem acest lucru, astfel încât să putem reface cadoul dvs. pentru dvs. în cazul unei probleme sau în cazul în care doriți ca comanda să fie refăcută. Dacă încărcați o fotografie, dar nu plasați o comandă, fotografia dvs. este stocată pentru maximum 30 de zile. Dacă doriți ca fotografiile dvs. să fie eliminate mai devreme de aceasta, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți, astfel încât să vă putem aranja acest lucru.
Dacă aveți nevoie de ajutor sau aveți o întrebare, puteți contacta departamentul nostru de servicii pentru clienți prin telefon la +40 31 631 2575, prin e-mail la serviciuclienti@yoursurprise.ro sau puteți discuta cu noi prin intermediul site-ului nostru web. Suntem aici pentru a vă ajuta!
Dacă ați primit un mesaj de la un agent de expediere că coletul dvs. este returnat expeditorului sau ați văzut acest lucru în linkul dvs. de urmărire, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți, astfel încât să vă putem ajuta să primiți comanda dvs. cât mai curând posibil.
SERVICIU CLIENțI

Trimite-ne un mesaj

Serviciul nostru pentru clienți este disponibil pe:
Luni - Joi: 09:30 - 23:00
Vineri - Duminică: 9:30 - 18:00
In Engleza