Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Indicele condițiilor de utilizare

Termeni de utilizare

Articolul 1 - Definiții

În cadrul acestui document, următorii termeni sunt definiți după cum se arată mai jos:
  1. Comerciant: persoana fizică sau juridică care oferă consumatorilor și companiilor produse și / sau servicii de la distanță;
  2. Partea contractantă:
    • Persoana fizică care nu acționează în numele funcției sau companiei lor profesionale și încheie un acord la distanță cu comerciantul;
    • Persoana fizică sau juridică care acționează în numele funcției sau companiei lor profesionale și încheie un acord la distanță cu comerciantul;
  3. Acord la distanță: Acord încheiat exclusiv prin utilizarea unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță pentru vânzarea la distanță a produselor și / sau serviciilor în cadrul sistemului stabilit de comerciant. Partea contractantă comandă YourSurprise.com să producă și să trimită unul sau mai multe produse prin intermediul site-ului YourSurprise.co.uk;
  4. Perioada de reflecție: termenul în care partea contractantă își poate folosi dreptul de retragere;
  5. Dreptul de retragere: oportunitatea acordată părții contractante de a rezilia acordul la distanță în perioada de reflecție;
  6. Ziua: ziua calendaristică;
  7. Durata tranzacției: un acord la distanță privind livrarea recurentă a produselor și / sau serviciilor pentru care angajamentul de furnizare și / sau obligația de furnizare a aprovizionării este răspândită în timp;
  8. Operator de date durabil: orice mijloc care permite părții contractante sau comerciantului să salveze informații personale într-un mod care face posibilă accesarea unei versiuni nealterate a acestor informații în orice moment în viitor.

Articolul 2 - Identitatea comerciantului

YourSurprise.com BV: Funcționează sub numele: YourSurprise.com
(Faceți clic aici pentru mai multe informații despre forma juridică „BV”)

Adresă fizică:
Gouwepoort 3
4301RZ Zierikzee
Olanda

Număr de telefon: +44 (0) 2033180348
Ore de birou:
De luni până vineri, între orele 07:30 - 16:30
Adresa de e-mail:

Numărul Camerei de Comerț: 22057264 (Faceți clic aici pentru mai multe informații despre acest număr al Camerei de Comerț)
Număr de identificare TVA: NL.820845437B01

Detalii bancare:
Rabobank
YourSurprise.com
Cod BIC: RABONL2U
IBAN Nr .: NL98RABO0332640973

Articolul 3 - Aplicabilitate

Fiți atenți: Produsele de la YourSurprise.com sunt personalizate și, prin urmare, nu pot fi returnate.
  1. Acești termeni și condiții se aplică întregului stoc al comercianților și fiecărui acord la distanță încheiat între comerciant și partea contractantă.
  2. Înainte de încheierea unui acord la distanță, textul acestui document va fi pus la dispoziția părții contractante. În cazul în care acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, înainte de încheierea acordului la distanță, faptul că termenii și condițiile sunt disponibile de la comerciant va fi comunicat părții contractante și în cazul în care partea contractantă dorește să aibă o copie, unul poate fi trimis ca cât mai repede posibil fără costuri.
  3. În cazul în care acest lucru nu este rezonabil posibil, înainte de încheierea acordului la distanță, faptul că termenii și condițiile sunt disponibile de la comerciant va fi comunicat părții contractante și în cazul în care partea contractantă dorește să aibă o copie, se poate să fie trimise cât mai repede posibil, fără costuri. În cazul în care acordul de la distanță este încheiat electronic, atunci în abatere de la sub-articolul de mai sus, înainte de încheierea contractului de la distanță, textul acestor termeni și condiții va fi pus electronic la dispoziția părții contractante în așa fel încât partea contractantă poate salva pur și simplu informațiile pe un suport de date durabil. În cazul în care acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, înainte de încheierea acordului la distanță, faptul că termenii și condițiile pot fi vizualizate electronic va fi comunicat părții contractante și în cazul în care partea contractantă dorește să aibă o copie electronică, se poate să fie trimise cât mai repede posibil, fără costuri.
  4. În cazul în care, în plus față de acești termeni și condiții, se aplică condiții specifice de produs și / sau serviciu, al doilea și al treilea sub-articol rămân aplicabile și în cazul în care anumiți termeni sunt contradictori, atunci partea contractantă poate face referire la condițiile aplicabile care sunt cele mai favorabilă părții contractante.
  5. Dacă este livrat un produs defect, partea contractantă trebuie să ia legătura cu YourSurprise.com prin telefon (+44 (0) 2033180348), prin e-mail (info@yoursurprise.com) sau prin chat.

Articolul 4 - Produse
  1. Atunci când un produs are o valabilitate limitată sau condiții asociate acestuia, acest lucru este specificat în descrierea produsului.
  2. Produsele și / sau serviciile sunt însoțite de o descriere completă și exactă a articolului oferit. Descrierea este suficient de detaliată pentru a permite părții contractante să evalueze produsul în mod adecvat. Dacă comerciantul folosește imagini, acestea vor reprezenta o reprezentare fiabilă a produsului și / sau serviciului oferit. Erorile aparente sau greșelile din articolele oferite nu îl obligă în mod legal pe comerciant.
  3. Fiecare descriere a articolului conține suficiente informații pentru a fi clar pentru partea contractantă ce drepturi și obligații sunt asociate cu acceptarea produsului și / sau serviciului oferit. Acestea includ:
    • Prețul, inclusiv taxele;
    • Orice costuri de transport asociate;
    • Modul în care urmează să fie încheiat acordul și acțiunile necesare pentru a face acest lucru;
    • Aplicabilitatea oricărui drept de retragere;
    • Metoda de plată, expediere sau executare a contractului;
    • Perioada în care acceptarea ofertei, inclusiv prețul, rămâne valabilă;
    • Tarifele pentru comunicațiile la distanță ar trebui să fie calculate pe baza unor metode diferite de tariful de bază;
    • Modul în care partea contractantă poate accesa un acord în cazul în care acordul este arhivat la încheierea acestuia;
    • Modul în care partea contractantă poate accesa informațiile referitoare la încheierea unui acord pentru acțiuni care nu sunt de dorit părții contractante și modul în care partea contractantă poate anula acest acord înainte de încheierea acestuia;
    • Orice altă limbă decât engleza în care poate fi încheiat un acord;
    • Codul de conduită care leagă comerciantul și modul în care acest cod de conduită poate fi accesat electronic de către partea contractantă; și
    • Durata minimă a acordului la distanță în cazul în care acordul implică livrarea continuă sau periodică de produse și / sau servicii.

Articolul 5 - Acordul
  1. Acordul, condiționat de cel specificat în sub-articolul 5.4, va intra în vigoare în momentul în care partea contractantă acceptă produsul și / sau serviciul oferit și îndeplinește condițiile asociate.
  2. În cazul în care partea contractantă a acceptat un acord electronic, comerciantul va confirma imediat primirea acceptării pe cale electronică. Până la confirmarea primirii acceptării, partea contractantă poate dizolva acordul.
  3. Dacă acordul este încheiat electronic, comerciantul va lua măsurile tehnologice și organizaționale necesare pentru a proteja transferul de date și pentru a se asigura că acest lucru are loc într-un mediu web sigur. În cazul în care partea contractantă optează pentru o metodă de plată electronică, comerciantul va lua, de asemenea, măsurile de securitate corespunzătoare.
  4. Comerciantul poate, în limitele legale, să adune informații referitoare la capacitatea părții contractante de a-și îndeplini obligațiile de plată, precum și alte fapte și factori care au legătură cu încheierea unui acord la distanță în mod responsabil. Dacă pe baza acestor informații comerciantul are motive să nu încheie un acord, atunci comerciantul este motivat legal să refuze o comandă sau o cerere sau să atașeze condiții speciale la îndeplinirea unei comenzi sau cereri.
  5. Comerciantul va furniza, împreună cu un produs și / sau un serviciu, părții contractante următoarele informații, fie în scris, fie în așa fel încât partea contractantă să poată salva cu ușurință informațiile pe un suport de date durabil:
    • Adresa fizică a locației comercianților în care partea contractantă poate depune plângeri;
    • Condițiile în care partea contractantă își poate folosi dreptul de retragere, precum și o indicație clară a momentului în care nu se aplică dreptul de retragere;
    • Informații privind serviciile existente și garanțiile odată ce a fost efectuată o achiziție;
    • Informațiile abordate la articolul 4.3 din acești termeni și condiții, cu excepția cazului în care comerciantul a furnizat aceste informații părții contractante înainte de încheierea acordului;
    • Cerințele pentru dizolvarea acordului în cazul în care durata acordului este mai mare de un an sau pentru o perioadă nespecificată.
  6. Dacă comerciantul a fost de acord cu livrarea recurentă a produselor și / sau serviciilor, condiția prezentată în sub-articolul anterior se aplică numai primei instanțe.

Articolul 6 - Dreptul de retragere la livrarea produselor
  1. La achiziționarea oricărui produs, partea contractantă are posibilitatea de a dizolva acordul fără explicații pe o perioadă de 14 zile. Această perioadă începe în ziua în care produsul este primit de către partea contractantă sau în numele acestora.
  2. În această perioadă, partea contractantă va manipula produsul și ambalajul cu grijă. Partea contractantă va desfășura sau utiliza un produs numai în măsura în care este posibil să evalueze dacă doresc sau nu să păstreze produsul. În cazul în care partea contractantă va decide să își recurgă la dreptul de retragere, atunci va returna produsul și toate atributele asociate, dacă este posibil în mod rezonabil, în starea și ambalajul original, comerciantului, conform instrucțiunilor rezonabile și clare furnizate de comerciant.
  3. Fiți atenți: Produsele de la YourSurprise.com sunt personalizate la comandă și, prin urmare, nu pot fi returnate. Dacă o comandă nu a fost produsă corect, atunci vom rezolva problema prin intermediul biroului nostru de asistență.

Articolul 7 - Drepturi de proprietate
  1. Clientul trebuie să respecte complet și necondiționat toate drepturile de proprietate intelectuală și industrială asociate oricăror produse furnizate de YourSurprise.com.
  2. YourSurprise.com nu garantează că articolele furnizate clientului nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală și / sau industrială deținute de terți și nu își asumă răspunderea pentru orice pretenții depuse de terți pe baza presupunerii că un produs furnizat de YourSurprise.com încalcă orice drepturi deținute de terți.

Articolul 8 - Excepții ale dreptului de retragere
  1. În cazul în care partea contractantă nu are dreptul de retragere, comerciantul poate face excepții numai dacă comerciantul indică acest lucru în timp util înainte de încheierea acordului.
  2. Excepțiile de la dreptul de retragere se aplică exclusiv produselor:
    • Care au fost produse de comerciant conform specificațiilor convenite cu partea contractantă;
    • Care sunt în mod clar de natură personală;
    • Care datorită naturii lor nu pot fi returnate;
    • Care vârstă sau strică repede;
    • La care prețul este legat de schimbările de pe piața financiară asupra cărora comerciantul nu are control;
    • Inclusiv ziare și reviste individuale;
    • Inclusiv înregistrări audio și video și software de calculator al căror sigiliu a fost rupt de partea contractantă.
  3. Excepțiile de la dreptul de retragere se aplică exclusiv serviciilor:
    • În ceea ce privește cazarea, transportul, restaurantele sau activitățile de agrement care vor fi efectuate la o anumită dată sau într-o anumită perioadă;
    • În cazul în care serviciul este furnizat înainte de trecerea perioadei de reflecție, cu acordul expres al părții contractante;
    • În ceea ce privește pariurile și loteriile.

Articolul 9 - Prețuri
  1. În perioada de valabilitate a prețului menționată în cadrul produselor, prețurile produselor și / sau serviciilor oferite nu vor fi majorate decât în urma modificărilor cotelor TVA.
  2. În abatere de la sub-articolul precedent, comerciantul poate oferi produse și / sau servicii cu prețuri variabile dacă acestea sunt legate de schimbări de pe piața financiară asupra cărora comerciantul nu are control. Legătura cu schimbările de pe piață și faptul că orice prețuri cotate sunt doar prețuri orientative vor fi menționate în mod expres.
  3. Majorările de preț implementate în termen de trei luni de la încheierea unui acord sunt valabile numai dacă urmează ca urmare a reglementărilor sau condițiilor legale.
  4. Creșterile de preț implementate la trei luni de la încheierea unui acord sunt valabile numai dacă comerciantul a stipulat în mod expres creșterea și:
    • Urmează ca urmare a reglementărilor sau condițiilor legale; sau
    • Partea contractantă este autorizată să dizolve acordul înainte ca creșterea prețului să intre în vigoare.
  5. Prețurile indicate pentru produse și / sau servicii includ TVA și sunt menționate în lira sterlină (GBP).

Articolul 10 - Conformitate și garanție
  1. Comerciantul garantează că produsele și / sau serviciile îndeplinesc termenii acordului, specificațiile menționate în descrierea produsului, așteptările rezonabile de fiabilitate și / sau funcționalitate și toate condițiile legale și / sau cerințele de reglementare stabilite de guvern în vigoare la data încheierii acordului.
  2. O garanție oferită de comerciant, producător sau importator nu diminuează drepturile și obligațiile părții contractante față de comerciant în cazul în care comerciantul nu îndeplinește obligațiile bazate pe legea și / sau termenii acordului la distanță.

Articolo 11 - Livrare și execuție
  1. Comerciantul va avea cea mai mare grijă în primirea și executarea comenzilor de produse și în evaluarea cererilor de livrare a serviciilor.
  2. Punctul de livrare este adresa pe care partea contractantă a comunicat-o comerciantului.
  3. Luând în considerare ceea ce este menționat la articolul 4 din aceste condiții, comerciantul va executa comenzile acceptate într-un interval de timp profesional care să nu depășească 30 de zile, cu excepția cazului în care s-a convenit o perioadă mai lungă de livrare. Dacă YourSurprise.com a menționat o anumită perioadă de livrare, se înțelege că este o indicație. În cazul în care livrarea este întârziată sau o comandă nu este sau este completată incomplet, atunci partea contractantă va fi informată cu privire la situație în termen de o lună de la plasarea comenzii. În acest caz, partea contractantă are dreptul de a dizolva acordul fără costuri, precum și de a solicita daune-interese.
  4. În cazul dizolvării conform sub-articolului anterior, suma plătită de partea contractantă comerciantului va fi rambursată cât mai repede posibil în termen de 30 de zile de la dizolvare.
  5. În cazul în care livrarea unui produs comandat se dovedește imposibilă, comerciantul va depune eforturi pentru a furniza un articol similar ca înlocuitor. La livrare cel târziu, comerciantul va comunica clar și cuprinzător că a fost furnizat un articol de înlocuire. Excepțiile de la dreptul de retragere nu se aplică articolelor de înlocuire. Costurile de expediere a returului vor fi acoperite de comerciant.
  6. Riscurile asociate cu deteriorarea și / sau pierderea unui produs revin comerciantului până în momentul livrării către partea contractantă, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel.
  7. YourSurprise.com nu poate fi trasă la răspundere pentru erorile de imprimare pe produsele sale ca urmare a informațiilor incorecte furnizate de partea contractantă. Același lucru este valabil pentru toate celelalte informații furnizate de partea contractantă, inclusiv cele referitoare la adresă și detalii de livrare etc.

Articolul 12 - Durata tranzacției
  1. Partea contractantă poate dizolva în orice moment un acord încheiat pentru o perioadă de timp nespecificată, luând în considerare condițiile convenite pentru dizolvare și o perioadă de preaviz de maximum o lună.
  2. Un acord care a fost încheiat pentru o anumită perioadă de timp poate avea o durată de maximum doi ani. În cazul în care acordul conține termeni pentru prelungirea de la distanță, cu excepția cazului în care partea contractantă indică altfel, acordul va fi prelungit pentru o perioadă de timp nespecificată, iar perioada de notificare nu va depăși o lună de la prelungirea acordului.

Articolul 13 - Plata
  1. În măsura în care nu se mai convine o perioadă de plată, sumele datorate de partea contractantă trebuie plătite într-o perioadă de 14 zile de la livrarea unui produs sau, în cazul unui acord privind serviciile, într-o perioadă de 14 zile de la efectuarea serviciului. a fost furnizat.
  2. În cazul în care partea contractantă nu plătește în termenul convenit, suma datorată va fi majorată cu alte costuri de administrare de 2,50 GBP de fiecare dată.
  3. În cazul neplății de către partea contractantă, comerciantul în limitele legale are dreptul de a pretinde costurile de colectare asociate în termen, cu condiția ca acestea să fie comunicate părții contractante înainte de colectare.
  4. Condițiile unui acord nu pot prevedea o plată în avans de peste 50% pentru vânzarea de produse către părțile contractante. Atunci când a fost stipulată plata anticipată, partea contractantă nu are niciun drept cu privire la executarea comenzii sau serviciilor relevante înainte ca plata anticipată să fi fost finalizată.
  5. Partea contractantă este obligată să raporteze imediat comercianților informații incorecte de plată.

Articolul 14 - Garanție
  1. Comerciantul are o procedură suficient de accesibilă pentru reclamații și gestionează reclamațiile conform acestei proceduri.
  2. Reclamațiile privind executarea unui acord trebuie să fie înaintate comerciantului însoțite de o descriere completă și clară într-un termen rezonabil după ce partea contractantă a identificat defectele.
  3. Comerciantul va răspunde la reclamațiile depuse în termen de 14 zile de la primirea reclamației. În cazul în care o reclamație presupune un timp de răspuns previzibil mai mare de 14 zile, atunci în termen de 14 zile comerciantul va confirma primirea reclamației și va furniza părții contractante o indicație a timpului de răspuns preconizat.
  4. Dacă reclamația nu poate fi soluționată prin discuții reciproce, disputa rezultată va fi soluționată în conformitate cu procedura litigiului.

Articolul 15 - Litigii
  1. Numai legislația olandeză se aplică acordurilor încheiate între comerciant și partea contractantă și care sunt acoperite de acești termeni și condiții.
  2. Instanța de la sediul companiei YourSurprise.com este autorizată exclusiv să soluționeze litigiile, cu excepția cazului în care este autorizată și instanța districtuală. Cu toate acestea, YourSurprise.com își păstrează dreptul de a prezenta un litigiu instanței autorizate conform legii.
  3. Un litigiu va fi soluționat numai dacă partea contractantă a depus reclamația inițială la comerciant într-un termen rezonabil.
  4. Părțile interesate vor face apel la instanță numai după ce au epuizat toate eforturile de soluționare a unui litigiu în discuții reciproce.
  5. Un litigiu trebuie prezentat instanței în scris în cel mult trei luni de la apariția litigiului.
  6. Soluționarea litigiilor online: http://ec.europa.eu/odr/

Articolul 16 - Responsabilitățile părții contractante
  1. Partea contractantă este de acord să nu imprime materiale pe produse și / sau ambalaje care pot fi interpretate ca fiind rasiale, sexuale sau de altă natură discriminatoare și, prin urmare, încălcând legile și / sau standardele de moralitate. Este imposibil ca YourSurprise.com să verifice dacă produsele YourSurprise.com sunt conforme cu această condiție.
  2. Partea contractantă este responsabilă de verificarea amănunțită a informațiilor furnizate către Yoursurprise.com pentru corectitudine și completitudine. YourSurprise.com nu poate fi în niciun caz responsabil pentru verificarea corectitudinii sau completitudinii acestor informații.
  3. Partea contractantă va exonera YourSurprise.com de toate costurile și daunele cauzate de faptul că partea contractantă a acționat contrar condițiilor subliniate la subarticole 16.1 și 16.2.

Articolul 17 - Proprietate intelectuală și drepturi de autor
  1. Fără a aduce atingere dispozițiilor menționate în altă parte în acești termeni, YourSurprise.com își păstrează drepturile și autorizațiile la care are dreptul în baza legilor privind drepturile de autor.
  2. Orice suport creat de YourSurprise.com în cadrul unui acord, inclusiv, dar fără a se limita la design-uri, schițe, desene, filme, software, text, înregistrări audio, fișiere electronice, alte materiale și produse Surprise, rămâne proprietatea YourSurprise.com , indiferent dacă acestea au fost predate părții contractante sau altei terțe părți, cu excepția cazului în care se convine altfel.
  3. Orice suport furnizat de YourSurprise.com, inclusiv, dar fără a se limita la design-uri, schițe, desene, filme, software, text, înregistrări audio, fișiere (electronice), alte materiale și produse Surprise, trebuie utilizate exclusiv de către partea contractantă și nu pot să fie reproduse, publicate sau partajate în alt mod cu terți fără consimțământul expres al YourSurprise.com, cu excepția cazului în care natura mijloacelor de informare furnizate implică altfel.
  4. YourSurprise.com își rezervă dreptul de a utiliza orice informații obținute prin executarea comenzilor de lucru în alte scopuri, în măsura în care informațiile confidențiale nu sunt partajate cu terți.
  5. Totul de pe site este proprietatea exclusivă a YourSurprise.com și nu poate fi reprodus sau publicat în niciun fel fără consimțământul scris și expres al YourSurprise.com.

Articolul 18 - Condiții suplimentare sau contradictorii

Condițiile suplimentare care contravin acestor termeni și condiții pot să nu fie dezavantajoase pentru partea contractantă și trebuie înregistrate în scris în așa fel încât partea contractantă să poată salva cu ușurință informațiile la un operator de date durabil.
Înapoi