Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Geantă de toaletă personalizată de pluș - Camel

62 voturi
În stoc
Optiuni de livrare
Țesătură moale de ursuleț
Păstrează-ți lucrurile esențiale la îndemână în orice moment
Broderie de înaltă calitate

Specificații cadouri

Mai multe informații despre geanta de toaletă brodata de pluș:
Material: 100% poliester
Dimensiuni: 17 x 26 cm
Culoare: bej
Personalizare: cu nume sau text
Metoda de personalizare: broderie de înaltă calitate
Instructiuni de spalare: stergeti cu o carpa umeda. Vă rugăm să rețineți că geanta nu este rezistentă la apă.

Surprinde-i pe cei dragi cu o geantă de toaletă moale

Dacă doriți să surprindeți o persoană iubită cu o geantă frumoasă de toaletă sau de machiaj, această geantă moale de pluș este perfectă! Brodat cu numele sau inițialele destinatarului, va fi întotdeauna clar cui îi aparține husa. Această husă multifuncțională este perfectă și pentru alte scopuri, cum ar fi să ții cheile, telefonul sau ochelarii de soare sau ca posetă. Puteți chiar să o combinați cu geanta noastră de pluș și să le folosiți ca geantă pentru scutece, de exemplu.

Această carcasă moale de 17 x 26 cm oferă mult spațiu, iar personalizarea a ta este ușoară! Pur și simplu adăugați numele sau inițialele dorite în editorul nostru online, alegând și fontul și culoarea fontului. Vom broda apoi cadoul dumneavoastră cu mare grijă și atenție înainte de a-l trimite la adresa dorită.

Dacă sunteți interesat să plasați o comandă mare, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri folosind formularul din partea de jos a acestei pagini.

FAQ

Personalizare și comandă

Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?
Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.

Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!

De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
În editorul de cadouri, veți primi o notificare dacă calitatea imaginii este insuficientă.

Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!

Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.

Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare

Pot alege o dată de livrare?
Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.

Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.

Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.

Plată

Cum îmi pot plăti comanda?
Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.

Cadou primit

Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?
Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.

Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!

Cadou de afaceri?

Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)

Fiecare cadou cu personalizare unică
Livrare în toată lumea
Expediat direct către destinatar

Solicitați o ofertă aici