Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Etichetă pentru bagaje din piele

Etichetă pentru bagaje din piele - maro

835 voturi
În stoc
Selectați culoarea
Optiuni de livrare
  • Designul tău a fost imortalizat într-o gravură frumoasă
  • De fabricare olandeză de înaltă calitate
  • Piele de bivol cu coajă vegetală

Specificații cadouri

Mai multe informații despre etichetele bagajelor:
Dimensiune: 6 x 10 x 2,5 cm
Culoare: Maro
Material: Piele de bivol cu grau întreg tăbăcită vegetal
Tipărire: față
Fabricat în Olanda
Extra: Pielea este un produs natural. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. poate diferi ușor de fotografia de exemplu.

Personalizați aceste frumoase etichete pentru bagaje cu propriul dvs. nume pe care să le atârnați pe valiză sau pe geantă!

Dă-i valizei o notă veselă cu această etichetă unică pentru bagaje! Puteți personaliza etichetele bagajelor cu propriul nume sau text. Etichetele pentru bagaje din piele au, de asemenea, un slot la îndemână, unde puteți adăuga și numărul de telefon sau adresa în cazul în care bagajul sau valiza lipsesc. Cu această etichetă unică pentru bagaje, sunteți obligat să vă găsiți din nou valiza sau geanta printre toate celelalte bagaje!

Etichetele pentru bagaje sunt confecționate din piele de bivol cu granule tăbăcite vegetale, care îi conferă o notă foarte elegantă și luxoasă. Numele dvs. este gravat în partea din față a etichetei pentru bagaje cu o tehnică laser de înaltă calitate și este realizat cu cea mai mare precizie. Etichetele pentru bagaje sunt disponibile în două culori. Sunt utile pentru valiza ta, dar și pentru bagajul de mână!

FAQ

Personalizare și comandă

Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?
Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.

Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!

De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
În editorul de cadouri, veți primi o notificare dacă calitatea imaginii este insuficientă.

Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!

Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.

Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare

Pot alege o dată de livrare?
Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.

Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.

Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.

Plată

Cum îmi pot plăti comanda?
Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.

Cadou primit

Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?
Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.

Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!

Cadou de afaceri?

Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)

Fiecare cadou cu personalizare unică
Livrare în toată lumea
Expediat direct către destinatar

Solicitați o ofertă aici