Cadouri personale, pentru fiecare moment

Creat cu grijă, cât ai clipi

Comandat astăzi, livrat rapid

Cadouri personale, pentru fiecare moment

De la aniversări mari la reușite mici dar însemnate - un cadou personal comunică ceea ce simți și arată cât de mult ții la acea persoană.

Creat cu grijă, cât ai clipi

Creează ceva unic în doar câțiva pași - cu numele ei, fotografia ta sau un mesaj din suflet. Fără bătăi de cap, doar bucură-te de moment.

Comandat astăzi, livrat rapid

Îți alcătuim cadoul cu grijă și îl trimitem îndată spre tine - pentru ca tu să îl poți dărui exact când trebuie, atunci când contează cel mai mult.


Întrebări frecvente

A comanda

Nu văd textul completat în previzualizare. Va fi tipărit în carte?
Din cauza unor probleme tehnice, din păcate, nu putem afișa textul personalizat introdus în previzualizarea finală a cărții. Cu toate acestea, dacă ai introdus textul în câmpurile corecte din editor, acesta va fi imprimat în carte. Dacă ai îndoieli, poți oricând să iei legătura cu Serviciul nostru de Clienți după plasarea comenzii, iar noi putem verifica pentru tine.
Pot să trimit comanda mea direct destinatarului?
În pasul 1 al coșului de cumpărături, completează datele tale. Apoi, în pasul 2, selectează opțiunea „Alege o altă adresă” și completează informațiile destinatarului. Astfel, pachetul va fi trimis direct la adresa lor.
Comanda mea poate fi livrată la un punct de preluare?
Majoritatea cadourilor noastre pot fi livrate la un punct de ridicare. Această opțiune poate fi selectată în al doilea pas al coșului de cumpărături. După ce ai completat datele tale, poți bifa caseta care spune „Ridică de la un punct de ridicare”. Apoi, vei avea posibilitatea să alegi un punct de ridicare pe baza codului poștal, chiar sub acesta.
Cum pot scoate un cadou din coșul meu de cumpărături?
În coșul de cumpărături, chiar sub cadou, veți găsi un buton cu care cadoul poate fi eliminat. Butonul arată ca un coș de gunoi.
Pot comanda mai multe cadouri la un moment dat?
Poți adăuga mai multe articole într-o singură comandă. Iată cum: Mergi pe pagina primului cadou și apasă pe ‘Începe să personalizezi’. Când ești mulțumit de design-ul tău, adaugă-l în coșul de cumpărături. Apasă pe butonul ‘Continuă cumpărăturile’ pentru a adăuga alte cadouri. Vei fi redirecționat pe pagina principală. Găsește următorul cadou și repetă pașii 1-3. Repetă până când adaugi tot în coșul tău de cumpărături. Ești gata să comanzi? Mergi în coșul tău și finalizează comanda.

Plată

Am probleme la efectuarea plății, ce pot face?
Dacă întâmpinați probleme la finalizarea plății, vă sfătuim să contactați mai întâi banca pentru asistență, deoarece acestea vor fi deseori capabile să vă explice și / sau să rezolve problema.
Pot aduce modificări facturii mele?
Atâta timp cât cadoul dvs. nu a fost expediat, putem face modificări la factura dvs. pentru dvs. De îndată ce comanda a fost expediată, acest lucru nu mai este posibil. Cel mai rapid mod de a solicita o modificare a facturii dvs. este prin telefon.
Care sunt numărul Camerei de Comerț și numărul TVA?
Numărul Camerei noastre de Comerț este 22057264, iar numărul nostru de TVA este NL.820845437B01.
Va fi inclusă o factură odată cu comanda mea?
Factura și toate celelalte informații despre cadoul tău îți vor fi trimise doar prin e-mail. Cadoul va fi trimis fără informații suplimentare, pentru a se asigura că persoana care îl primește nu va ști de la cine provine. Ea va vedea doar cadoul său uimitor! Vrei să le spui cine l-a trimis? Completează doar cartea de cadou gratuită și tare din coșul tău!
Pot să plătesc ulterior comanda?
Din păcate, nu este posibil să plătești comanda ta ulterior.

Reduceri și carduri cadou

Cum pot folosi un cod de reducere?
Poți introduce codul tău de reducere în timpul pasului de plată din coșul de cumpărături. Introdu codul și apasă pe săgeată pentru a activa codul, după care reducerea va fi automat dedusă din suma totală a comenzii. Un cod de reducere poate fi folosit pe comandă.
Există promoții sau reduceri?
Fii primul care află despre ofertele noastre speciale și reducerile disponibile, înscriindu-te la newsletter-ul nostru! Vei primi, de asemenea, 20% reducere la prima ta comandă. Te poți înscrie la finalul site-ului nostru. Te rugăm să reții că poate dura până la o jumătate de oră pentru a primi codul tău de reducere și nu uita să verifici folderul de SPAM!
Cum pot folosi un voucher?
Voucherul cadou YourSurprise poate fi utilizat folosind următorul link: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Vei găsi codul personalizat în interiorul voucherului. Acest cod este format din 14 caractere. Poți introduce codul personal sub ‘Codul tău Cadou’. Apoi, doar dă clic pe „răscumpără” și suma va fi adăugată în coșul de cumpărături. Acum poți începe să cauți un cadou personalizat fantastic!
Am uitat să adaug codul meu de reducere, se poate aplica?
Dacă ai uitat să adaugi codul de reducere și nu ai finalizat încă plata, te rugăm să contactezi echipa noastră de Serviciu Clienți prin telefon. Ține la îndemână numărul comenzii și codul de reducere. Dacă plata a fost deja efectuată, nu putem adăuga codul de reducere.
Codul meu de reducere nu funcționează. Ce ar trebuii să fac?
Mai întâi, verifică dacă codul este introdus corect, inclusiv majusculele corecte și fără spații suplimentare. Asigură-te, de asemenea, că nu confunzi cifrele cu literele (de ex., 0 și O). Dacă tot nu funcționează, contactează Serviciul nostru de Relații cu Clienții și te vom ajuta mai departe. Reține că codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte reduceri, așa că nu se vor aplica articolelor deja aflate la reducere.

Starea comenzii

Voi primi o confirmare a comenzii după efectuarea comenzii?
Da, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii în termen de 30 de minute de la plasarea comenzii. Dacă nu îl vezi, verifică dosarul de Spam, pentru siguranță. Dacă încă nu este acolo, anunță-ne. Te vom ajuta să descoperi ce se întâmplă!
Pot adăuga un cadou la o comandă pe care am făcut-o deja?
Imediat ce comanda este plasată, ne apucăm de treabă pentru a respecta datele de livrare estimate. Din acest motiv, nu este posibil să adăugați cadouri la comenzile deja plasate.
Nu pot vedea textul pe care l-am folosit pentru a-mi personaliza cadoul în e-mailul de confirmare, este ceva în neregulă?
Din cauza unei probleme tehnice, personalizarea ta s-ar putea să nu apară complet în e-mailul de confirmare a comenzii. Fii fără griji, dacă ai introdus corect datele în editor, cadoul tău va fi făcut exact așa cum l-ai proiectat! Dacă te îngrijorează că ar putea fi ceva în neregulă cu personalizarea, te rugăm să contactezi imediat echipa noastră de Serviciu Clienți. Suntem aici să te ajutăm!
Pot anula comanda mea?
Oh, ne, ne pare rău să auzim că vrei să anulezi comanda! Contactează-ne cât mai repede posibil la serviciul nostru de asistență telefonică și vedem ce putem face. Dacă comanda nu a intrat încă în producție, mai putem face modificări, dar odată ce aceasta intră în producție, din păcate nu o mai putem anula.
Pot face modificări la comanda mea?
Poți face modificări la comanda ta atâta timp cât nu a intrat încă în producție. Odată ce cadoul tău este personalizat, nu mai este posibil să îl ajustezi. Dacă nu ești sigur dacă mai poți face modificări, nu ezita să ne contactezi cu numărul comenzii tale și vom verifica pentru tine!

Expediere și livrare

Cadoul meu a fost întârziat / linkul meu de urmărire nu se actualizează, ce pot face?
Dacă pachetul tău nu a ajuns până la data estimată de livrare din emailul de confirmare al comenzii, te rugăm să contactezi Serviciul nostru Clienți și te vom ajuta să rezolvăm problema.
Va încasa coletul meu prin cutia poștală?
Dacă pachetul tău este un pachet pentru cutia poștală, acest lucru va fi menționat în e-mailul de confirmare a expediției. Totuși, nu putem garanta niciodată că se va potrivi, deoarece fiecare pachet și fiecare cutie poștală au dimensiuni diferite. Îți recomandăm întotdeauna să urmărești cu atenție urmărirea livrării.
Când va fi livrat exact coletul meu?
Nu putem garanta o dată și oră exactă de livrare, deoarece lucrăm cu curieri externi. Cu toate acestea, vei găsi datele estimate de livrare în e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă ai alte întrebări legate de livrarea sau urmărirea comenzii tale, nu ezita să contactezi Serviciul nostru Clienți pentru asistență!
Link-ul meu de urmărire nu funcționează, ce pot face?
Dacă link-ul tău de urmărire nu afișează încă actualizări, nu te îngrijora! Urmărirea poate dura un timp pentru a se actualiza după ce pachetul a fost trimis. Odată ce vor începe să apară actualizări, vei vedea pachetul apropiindu-se de data estimată de livrare, pe care o poți găsi în email-ul de confirmare al comenzii tale. Dacă data estimată de livrare a trecut deja, te rugăm să contactezi Serviciul nostru Clienți și vom investiga problema pentru tine!
Comanda mea a fost expediată?
Veți primi un e-mail de confirmare a expedierii imediat ce comanda dvs. va fi trimisă. Puteți verifica și starea comenzii dvs. în contul MySurprise.

Surpriza mea

Cum îmi pot șterge contul MySurprise?
Îți poți șterge singur contul MySurprise, conectându-te și accesând detaliile tale. Urmează pașii pentru a-ți șterge contul. Dacă întâmpini probleme sau ai nevoie de ajutor, nu ezita să ne contactezi, și te vom ajuta să-ți ștergi contul.
Nu mai doresc să primesc e-mailuri de la YourSurprise, ce pot face?
Ce păcat că nu mai dorești să primești emailurile noastre. Te rugăm să anunți Serviciul nostru Clienți, astfel încât să te putem elimina din lista noastră de corespondență. Dacă te răzgândești vreodată, ești oricând binevenit să te înscrii din nou!
Mi-am uitat parola MySurprise, ce pot face?
Puteți crea o nouă parolă făcând clic pe butonul „Ați uitat parola” de pe pagina MySurprise. Introduceți adresa de e-mail și veți primi un link cu care să vă resetați parola.
Cum pot modifica detaliile mele de informații în contul MySurprise?
Poți face modificări în detaliile tale oricând. Mai întâi, conectează-te. Apoi, poți face modificările dorite. După ce modificările sunt confirmate, ele vor fi aplicate automat pentru toate comenzile viitoare.
Ce este un cont MySurprise?
MySurprise este serviciul de cont personal oferit de YourSurprise. Poți crea un cont înregistrându-te prin MySurprise. Vei primi un e-mail prin care îți vei putea confirma adresa de e-mail. După ce faci acest lucru, te poți conecta la contul tău MySurprise folosind parola. Acest cont îți permite să vizualizezi și să urmărești comanda ta 24 de ore din 24 și să îți actualizezi datele. Toate informațiile sunt confidențiale și stocate în siguranță pe serverul securizat al YourSurprise. YourSurprise respectă reglementările actuale privind confidențialitatea. Te poți conecta și folosind Facebook sau Google.

Servicii clienți și contact

Informațiile mele personale sunt sigure cu YourSurprise?
Suntem foarte bucuroși că vă avem ca clienți și dorim să știți că informațiile dvs. personale sunt în siguranță la noi. Avem mare grijă în tratarea acestor informații sensibile. Toate informațiile pe care ni le partajați sunt stocate în baza noastră de date securizată utilizând o conexiune SSL sigură. Aceasta înseamnă că doar câțiva confidenți au acces la informații. Aceasta înseamnă că informația poate fi văzută doar de cei care trebuie să o vadă. Promitem să folosim informațiile dvs. numai în cadrul companiei noastre și să nu împărtășim niciodată informațiile dvs. cu terți în scopuri comerciale sau în alte scopuri.
Am introdus o adresă de e-mail incorectă, ce pot face?
Ne-ar face plăcere să te ajutăm să corectezi asta! Doar contactează Serviciul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail sau chat și oferă numărul comenzii sau numele pe care a fost plasată comanda. Așa vom putea găsi comanda ta și actualiza adresa de e-mail.
Ce face YourSurprise cu fotografiile mele?
Tratăm fotografiile dvs. ca informații personale, ceea ce înseamnă că le tratăm așa cum am face și ale noastre. Utilizăm fotografiile dvs. cu scopul unic de a vă crea cadoul și nu vă împărtășim niciodată fotografiile cu terți. Vă stocăm fotografiile pentru a le folosi pentru a vă crea cadoul. Stocăm fotografiile pentru maximum 24 de luni de la data la care ați plasat comanda dvs. Facem acest lucru, astfel încât să putem reface cadoul dvs. pentru dvs. în cazul unei probleme sau în cazul în care doriți ca comanda să fie refăcută. Dacă încărcați o fotografie, dar nu plasați o comandă, fotografia dvs. este stocată pentru maximum 30 de zile. Dacă doriți ca fotografiile dvs. să fie eliminate mai devreme de aceasta, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți, astfel încât să vă putem aranja acest lucru.
Cum pot contacta departamentul de servicii pentru clienți?
Poți contacta serviciul clienți YourSurprise prin telefon, e-mail sau opțiunea de chat de pe site-ul web. Verifică secțiunea de Contact din partea de jos a site-ului sau pagina de suport clienți pentru toate detaliile.
Cadoul meu a fost returnat expeditorului, ce pot face?
Îmi pare rău să aud că comanda ta a fost returnată! Dacă vezi în urmărirea livrării că comanda ta a fost returnată, te rugăm să contactezi Serviciul nostru Clienți cu numărul comenzii, pentru a te ajuta să primești comanda cât mai repede posibil.
SERVICIU CLIENțI

Trimite-ne un mesaj

Serviciul nostru pentru clienți este disponibil pe:
Luni - Vineri: 09:30 - 22:00 (EEST)
Sâmbătă - Duminică: 9:30 - 14:00 (EEST)
In Engleza
+40 31 631 2575serviciuclienti@yoursurprise.ro