Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Pătuț și lenjerie de pat Koeka

Husă de pătuț personalizată brodată - țesătură Waffle - Bej

57 voturi
Cadou
Selectați culoarea
de 346,99 Lei
277,59 Lei-20%
Optiuni de livrare
Adresa de livrare la alegere
Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
Calitate superioară

Specificații cadouri

Mai multe informații despre husa pentru pătuț:
Material: 100% bumbac
Material de acoperire: 100% poliester
Dimensiuni: 100 x 75 cm
Culoare: Bej
Personalizare: cu nume sau text brodat
Marca: Koeka. Toate produsele Koeka sunt certificate Oeko-tex și testate pentru siguranță.Instrucțiuni de spălare: Se spală la mașină la 30°C, nu se usucă la mașina de spălat și se calcă la temperaturi scăzute.Informații suplimentare: Capacul are o valoare TOG de 3,0.

Surprindeți pe cineva pe care îl iubiți cu o pătură brodată personalizată!

Ce cadou mai bun pentru iarnă decât o pătură colorată? Un cadou special care durează în timp, păstrând amintirile dulci ale nopților copilăriei petrecute sub căldura păturilor. Este unul dintre cele mai populare cadouri, deoarece combină utilitatea produsului cu moliciunea inconfundabilă a țesăturii. Husa este, de asemenea, ideală și pentru alte utilizări, putând fi transportată în cărucior, precum și în scaunul de mașină, de exemplu. Țesătura Waffle va dura ani de zile și este întotdeauna de cea mai bună calitate. Cui crezi că i-ar plăcea această copertă? Adăugați o notă finală personalizând-o cu ajutorul editorului nostru online. Puteți adăuga numele micuțului dumneavoastră, iar noi îl vom broda apoi pe copertă. Întotdeauna ne asigurăm că produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care acordăm o atenție deosebită și precizie în procesul de brodare. Koeka este un brand care pune un accent puternic pe siguranță, natură și mediu. Produsele Koeka sunt testate riguros și create cu gândul la durabilitate. Doriți să comandați o cantitate mare? Contactați departamentul nostru de vânzări pentru mai multe informații și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

FAQ

Personalizare și comandă

Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?
Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.

Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!

De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
În editorul de cadouri, veți primi o notificare dacă calitatea imaginii este insuficientă.

Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!

Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.

Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare

Pot alege o dată de livrare?
Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.

Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.

Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.

Plată

Cum îmi pot plăti comanda?
Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.

Cadou primit

Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?
Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.

Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!

Cadou de afaceri?

Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)

Fiecare cadou cu personalizare unică
Livrare în toată lumea
Expediat direct către destinatar

Solicitați o ofertă aici